top of page

ניהול שיחות קשות

1-2 מפגשים בני 3 שעות

 

מטרת הסדנא:

להקנות למשתתפים כלים לניהול שיחות קשות. כי לא משנה כמה אנחנו מוכשרים ובעלי ניסיון, לכולנו יש שיחות קשות שגורמות לנו אי נוחות., תגובות כעוסות, האשמות הדדיות, תסכול, עלבון, וריחוק. מצב שמאוד מקשה על עבודה משותפת, שיתוף פעולה ומעכיר את האווירה במקום העבודה/בבית. ניהול יעיל של שיחה כזו מייצר הזדמנות לשינוי וצמיחה ושיפור מערכות יחסים.

 

נושאי לימוד:

  • מאפיינים של שיחה קשה

  • זיהוי מערכת התגובות במצבי דחק

  • הקשבה אפקטיבית

  • מודל לניהול שיחה קשה.

 

אף אחד מאיתנו לא אוהב שיחות קשות. אנחנו מפחדים להחמיר את המצב, לפגוע ביחסים שנרקמו, ולהביך את עצמנו. כשאנו דוחים שיחות קשות אנו פוגעים במערכות היחסים שלנו, בדימוי העצמי, וחיים זמן לא מבוטל במציאות שלא מקובלת עלינו. אם נהיה מוכנים מספיק, נגיע כשאנחנו רגועים ונינוחים, נוכל לצלוח שיחות קשות ואפילו ללמוד מהן.

difficult-talks

ריקי קראוס עו"ד מגשרת

קורסים וסדנאות גישור

  • LinkedIn

©2024 by RKG

bottom of page